پشتیبانی خدمات و گزارش اختلالات اینترنتی مخابرات با شماره ۲۰۲۰
به گزارش روشنا نیوز، امیر علی پناهیان با اعلام این خبر گفت:این سامانه در تمام شبانه روز پاسخگوی پرسش ها، پیشنهادها و گزارش اختلالات اینترنتی مشترکان تلفن ثابت مخابرات است.
وی افزود:شرکت مخابرات ایران ایجاد راه های ارتباطی و تعاملی با کاربران را در جهت بهبود عملکرد و احترام به حقوق مشتری وظیفه خود می داند و در این راستا متقاضیان و مشترکان گرامی اینترنت مخابرات می توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با شماره گیری ۲۰۲۰ نسبت به گزارش خرابی، اختلال یا خرید اینترنت پرسرعت اقدام کنند و بررسی و پیگیری درخواست های ثبت شده در سامانه ۲۰۲۰ در اسرع وقت انجام می شود.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه