کارشناس و مدرس علوم ارتباطات لرستان گفت:

اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی

 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط‌عمومی بهانه‌ای است تا باردیگر یادآورشویم، نمادهای توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که مأموریت انجام آن برعهده روابط‌ عمومی سازمان‌ها است.

دکتر علی جهانی؛ کارشناس و مدرس علوم ارتباطات لرستان طی یادداشتی که برای روشنا نیوز ارسال کرده است، نوشت: امروزه ارتباطات نقشی حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار و فنون نوینِ ارتباطی و اطلاعاتی، نقش خود را در جامعه پررنگ‌تر کند. با گسترش حوزه ارتباطات بشری و توسعه فن‌آوری‌های اطلاعاتی و همچنین ارتقای روز‌افزون و همه‌جانبه علوم و فنون نیاز به ساماندهی اطلاعات بیش از پیش احساس می‌شود.
در این راستا، روابط عمومی‌ها نقش حیاتی و ارزنده‌ای را در پاسخگویی به اذهان عمومی و شفاف‌سازی افکار جامعه نسبت به رخدادهای درون سازمان و آشکار ساختن سیاست‌ها و موضع‌گیری‌های سازمان در عرصه ملی و بین المللی بازی می‌کنند که موفقیت در این عرصه بی شک وامدار علم، تخصص و تعهد کارکنان روابط عمومی است. روابط عمومی‌ها به عنوان یک ابزار مدیریتی، حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه هستند.
۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط‌عمومی بهانه‌ای است تا باردیگر یادآورشویم، نمادهای توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که مأموریت انجام آن برعهده روابط‌ عمومی سازمان‌ها است.